0
Produse preferate:
0

Nu ai nimic la favorite.

Autentificare
Cont nou
Levy banner
Pravý banner

Contactați-ne

0369.630.007 (Lu-Vi 08:00-16:30)
MENIU
0 0,00 Lei
Cumpărați de încă 200 Lei și primiți transport gratuit.
Meniu

Cum procedez la reclamarea produselor

Aveți întrebări?

Iosif

Sunt aici să vă ajut să faceți alegerea perfectă.

0369.630.007(Lu-Vi 08:00-16:30)

Întrebați
 
          

Iosif

La preluarea coletului este necesara deschiderea si verificarea continutului acestuia. Agentii de livrare nu sunt obligati sa astepte deschiderea coletului. Ce se intampla daca coletul nu este in regula?

Cum procedez la primirea unui colet deteriorat?
Daca clientul, dupa obtinerea si deschiderea coletului constata, ca unele corpuri de iluminat sunt sparte, fisurate sau altfel deteriorate, trebuie sa raporteze imediat prejudiciul firmei de curierat.
 
Eventualele prejudicii trebuie raportate cel tarziu in termen de 3 zile de la preluarea coletului. Reprezentantul firmei de curierat va intocmi impreuna cu clientul un proces verbal privind prejudiciul si va prelua produsele deteriorate. Ulterior clientul va trebui sa ne contacteze prin intermediul formularului de reclamatii si va fi informat despre procedura urmatoare.
 
Ce sa fac daca produsele livrate nu corespund cu factura? (au fost livrate produse pe care nu le-am comandat sau lipseste vreun produs din comanda)
Contactati-ne prin intermediul formularului de reclamatie. Operatorul nostru va va contacta in cel mai scurt timp cu privire la procedura urmatoare.
Ce sa fac daca am ridicat personal produsul dar abia ulterior am constatat ca produsul este defect sau prezinta alte probleme?
Contactati-ne prin intermediul formularului de reclamatie. Operatorul nostru va va contacta in cel mai scurt timp cu privire la procedura urmatoare.
 
Ce sa fac daca corpul de iluminat nu functioneaza si vreau sa fac o reclamatie?
Daca clientul doreste sa reclame produsul achizitionat in cadrul magazinului online Luminam.ro va folosi formularul de reclamatie pentru solutionarea rapida a reclamatiei. Recomandam atasarea unei fotografii in care sa fie prezentat defectul produsului. In termen de doua zile lucratoare, clientul va fi contactat si i se vor comunica informatii cu privire la procedura ulterioara a reclamatiei sau a reducerii, inclusiv adresa la care poate trimite produsele reclamate.
 
RECLAMATIE RAPIDA, RETURNAREA SAU INLOCUIREA PRODUSELOR
Folositi formularul de reclamatie pentru a lua legatura cu departamentul suport clienti. Va vom contacta in functie de disponibilitatea noastra, dar nu mai tarziu de 2 zile lucratoare si vom rezolva totul impreuna.

Autor článku:

Iosif
Iosif Specialist relații clienți

Iosif nu este doar un specialist în relații clienți, ci și un entuziast al iluminatului modern cu LED. În articolele sale vă va prezenta metode de economisire a energiei electrice sau vă va oferi sfaturi despre cum să vă iluminați perfect casa și grădina

VREI SĂ FI PRIMUL CARE AFLĂ NOUTĂȚILE ȘI OFERTELE?

Află totul despre iluminat, ultimele noutăți și tutoriale direct pe email.

Dezabonare newsletter

Copyright © 1994 – 2019 Donoci srl, Toate drepturile rezervate.