Vă garantăm cele mai mici prețuri! Dacă găsești undeva un produs identic mai ieftin, noi îți vom oferi produsul la un preț si mai mic! MAI MULTE INFORMAȚII

Sunați-ne! 0369.630.007

Coşul meu 0 0,00 Lei Pentru a beneficia de transport gratuit mai trebuie sa cumperi in valoare de 9999,-Lei
0
Produse preferate:
0

Nu ai nimic la favorite.

Levý banner
Pravý banner
Meniu

Cum procedez la reclamarea produselor

Data: 17.3.2017

La preluarea coletului este necesara deschiderea si verificarea continutului acestuia. Agentii de livrare nu sunt obligati sa astepte deschiderea coletului. Ce se intampla daca coletul nu este in regula?

Cum procedez la primirea unui colet deteriorat?
Daca clientul, dupa obtinerea si deschiderea coletului constata, ca unele corpuri de iluminat sunt sparte, fisurate sau altfel deteriorate, trebuie sa raporteze imediat prejudiciul firmei de curierat.
 
Eventualele prejudicii trebuie raportate cel tarziu in termen de 3 zile de la preluarea coletului. Reprezentantul firmei de curierat va intocmi impreuna cu clientul un proces verbal privind prejudiciul si va prelua produsele deteriorate. Ulterior clientul va trebui sa ne contacteze prin intermediul formularului de reclamatii si va fi informat despre procedura urmatoare.
 
Ce sa fac daca produsele livrate nu corespund cu factura? (au fost livrate produse pe care nu le-am comandat sau lipseste vreun produs din comanda)
Contactati-ne prin intermediul formularului de reclamatie. Operatorul nostru va va contacta in cel mai scurt timp cu privire la procedura urmatoare.
Ce sa fac daca am ridicat personal produsul dar abia ulterior am constatat ca produsul este defect sau prezinta alte probleme?
Contactati-ne prin intermediul formularului de reclamatie. Operatorul nostru va va contacta in cel mai scurt timp cu privire la procedura urmatoare.
 
Ce sa fac daca corpul de iluminat nu functioneaza si vreau sa fac o reclamatie?
Daca clientul doreste sa reclame produsul achizitionat in cadrul magazinului online Luminam.ro va folosi formularul de reclamatie pentru solutionarea rapida a reclamatiei. Recomandam atasarea unei fotografii in care sa fie prezentat defectul produsului. In termen de doua zile lucratoare, clientul va fi contactat si i se vor comunica informatii cu privire la procedura ulterioara a reclamatiei sau a reducerii, inclusiv adresa la care poate trimite produsele reclamate.
 
RECLAMATIE RAPIDA, RETURNAREA SAU INLOCUIREA PRODUSELOR
Folositi formularul de reclamatie pentru a lua legatura cu departamentul suport clienti. Va vom contacta in functie de disponibilitatea noastra, dar nu mai tarziu de 2 zile lucratoare si vom rezolva totul impreuna.

Copyright © 1992 – 2018 SC DONOCI SRL