La preluarea coletului este necesară deschiderea și verificarea conținutului acestuia. Agenții de livrare nu sunt obligați să aștepte deschiderea coletului. Ce se întâmplă dacă coletul nu este în regulă?
Cum procedez la primirea unui colet deteriorat?În situație în care clientul, după primirea și deschiderea coletului, constată că unele corpuri de iluminat sunt sparte, fisurate sau deteriorate în alt fel, trebuie să raporteze imediat prejudiciul firmei de curierat.
Eventualele prejudicii trebuie raportate cel târziu în termen de 3 zile de la preluarea coletului. Reprezentantul firmei de curierat va întocmi, împreună cu clientul, un proces-verbal privind prejudiciul și va prelua produsele deteriorate. Ulterior, clientul va trebui să ne contacteze prin intermediul
formularului de reclamații si va fi informat despre procedura următoare.
Cum procedez dacă produsele livrate nu corespund cu factura (au fost livrate produse pe care nu le-am comandat sau lipsește produs din comandă)?
Contactați-ne prin intermediul
formularului de reclamații. Operatorul nostru vă va contacta în cel mai scurt timp cu privire la procedura următoare.
Cum procedez dacă am preluat personal produsul, dar abia ulterior am constatat că produsul este defect sau prezintă alte probleme?Contactați-ne prin intermediul
formularului de reclamații. Operatorul nostru vă va contacta în cel mai scurt timp cu privire la procedura următoare.
Cum procedez dacă corpul de iluminat nu funcționează și doresc să depun o reclamație?
În cazul în care clientul dorește să reclame produsul achiziționat de pe magazinul virtual
Luminam.ro, va folosi
formularul de reclamații pentru soluționarea rapidă a reclamației. Recomandăm anexarea unei fotografii în care să fie prezentat defectul produsului. În termen de doua zile lucrătoare, clientul va fi contactat și i se vor transmite informații cu privire la procedura ulterioară a reclamației sau a acordării reducerii, inclusiv adresa la care poate trimite produsele reclamate.
RECLAMAȚIE RAPIDĂ, RETURNAREA SAU ÎNLOCUIREA PRODUSELOR
Folosiți
formularul de reclamații pentru a lua legătura cu serviciul pentru clienți. Vă vom contacta în funcție de disponibilitatea noastră, dar nu mai târziu de 2 zile lucrătoare și vom găsi împreună o soluție.