În cazul în care coletul prezintă semne de deteriorare - nu îl preluați. În cazul în care coletul a fost nedeteriorat, dar corpurile de iluminat din interior au fost sparte, vă rugăm să ne raportați imediat reclamația prin intermediul
formularului de reclamații. Ulterior o să vă contactăm cât mai repede posibil despre pașii următori.
Dacă veți prelua un colet deteriorat și veți găsi produse sparte aveți obligația să luați legătura cu firma de transport care a livrat coletul în cel mult 24 ore de la livrare pentru întocmirea unui proces verbal de daune.
De asemenea este important să verificați conținutul și complexitatea coletului. În cazul în care coletul nu este complet, este obligatoriu să ne comunicați această informație în termen de 3 zile de la preluarea acestuia şi aceasta prin intermediul
formularului de contact. Reclamațiile ulterioare nu le vom lua în considerare.
Recomandăm ca la preluarea coletului să acorzi atenție următoarelor:
Nu îți fie teamă să preiei coletul în cazul unor deformări sau deteriorări ușoare ale ambalajului. În cele mai multe cazuri, marfa este neavariată și în stare bună - refuzul de a prelua un astfel de colet, reprezintă o prelungire inutilă a termenului de livrare.
Marfă deteriorată de transportatorul Cargus / FAN
În cazul în care ambalajul exterior nu a prezentat semne de deteriorare, dar totuși la desfacere descoperi că marfa este avariată, contactează imediat transportatorul Cargus / FAN.
Atenționăm că pentru raportarea daunelor ai 3 zile lucrătoare de la preluarea bunurilor. Funcționarul de la firma de expediere te va contacta și va completa cu tine formularul de reclamație deteriorare bunuri la transport. Apoi ajunge doar să ne contactezi.
Raportarea ulterioară a daunelor sau reclamațiile fără o redactare corectă a protocolului cu firma de transport nu vor fi luate în considerare.
Te rugăm să iei la cunoștință că, din motive de timp, nu este posibil controlul coletului la preluare, în prezența transportatorului.
Prin acest comportament, asiguri soluționarea mai ușoară a oricărei reclamații ulterioare și minimalizezi apariția unor posibile daune.
Livrare pe palet
Dacă pachetul este vizibil deteriorat când îl primiți, recepționați-l cu „obiecții” și notați daunele în documentele de transport ale transportatorului. În mod ideal, întocmiți imediat un raport de daune la transportator și faceți fotografii ale ambalajului și ale produselor deteriorate. Raportați-ne imediat ambalajul sau produsele deteriorate și trimiteți-ne fotografiile. Dacă descoperiți daunele după ce despachetați produsele, trebuie să faceți fotografii ale produselor deteriorate și ale ambalajului și să ne raportați imediat daunele, astfel încât să avem posibilitatea de a reclama transportul și de a reclama daunele. Această reclamație trebuie făcută în termen de 7 zile lucrătoare de la livrarea produselor, așa că vă rugăm să verificați pachetul imediat după primire și să ne informați fără întârziere cu privire la daune.