Levý banner
Pravý banner
MENIU
0 0 Lei
Cumpărați de încă 150 Lei și primiți transport gratuit.
Meniu

Coletul a ajuns deteriorat - cum procedez?

Despre cumpărături

Iosif

Ce sa fac dacă produsele nu au ajuns în regulă?

În cazul unei ușoare deformări sau deteriorări a ambalajului exterior, nu ezitați să acceptați coletul. În majoritatea cazurilor, conținutul nu este deteriorat și este perfect în regulă. Neacceptarea coletului în această situație înseamnă adesea o prelungire inutilă a perioadei de livrare. Dar este important să preluați coletul cu obiecții, astfel încât conducătorul să aibă o evidență a faptului că ambalajul produsului livrat a sosit deteriorat.

În cazul în care clientul, după primirea și despachetarea coletului, constată că unele produse sunt rupte, crăpate sau deteriorate în orice alt mod, este important să raporteze imediat daunele serviciului de curierat responsabil pentru livrarea coletului. De asemenea, conținutul deteriorat trebuie să fie fotografiat cât mai curând posibil. Este necesar să se facă o fotografie a etichetei de transport, a ambalajului (cu detalii despre daune), a învelișului și a produselor deteriorate. Fotografiile sunt esențiale pentru a formula o reclamație la serviciul de curierat, deoarece reclamația va fi respinsă în lipsa acestora. De asemenea, este importantă păstrarea ambalajului, învelișului și produselor deteriorate/rupte până la finalul procedurii de soluționare a reclamației, deoarece acestea vor fi folosite ca dovezi pentru a reclama daunele către serviciul de curierat.

Este importantă verificarea conținutului și caracterului complet ale coletului. În cazul în care conținutul coletului este incomplet, este necesar să ne raportați această informație în termen de 2 zile de la preluarea coletului.

Trimiteți-ne toate aceste informații (conținut incomplet, daune și fotografii) prin intermediul formularului de contact. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.


Recomandăm ca la preluarea coletului să acorzi atenție următoarelor:

Nu îți fie teamă să preiei coletul în cazul unor deformări sau deteriorări ușoare ale ambalajului. În cele mai multe cazuri, marfa este neavariată și în stare bună - refuzul de a prelua un astfel de colet, reprezintă o prelungire inutilă a termenului de livrare.


Marfă deteriorată de transportatorul Cargus / FAN

În cazul în care ambalajul exterior nu a prezentat semne de deteriorare, dar totuși la desfacere descoperi că marfa este avariată, contactează imediat transportatorul Cargus / FAN.


Atenționăm că pentru raportarea daunelor ai 3 zile lucrătoare de la preluarea bunurilor. Funcționarul de la firma de expediere te va contacta și va completa cu tine formularul de reclamație deteriorare bunuri la transport. Apoi ajunge doar să ne contactezi.


Raportarea ulterioară a daunelor sau reclamațiile fără o redactare corectă a protocolului cu firma de transport nu vor fi luate în considerare.


Te rugăm să iei la cunoștință că, din motive de timp, nu este posibil controlul coletului la preluare, în prezența transportatorului.


Prin acest comportament, asiguri soluționarea mai ușoară a oricărei reclamații ulterioare și minimalizezi apariția unor posibile daune.



Livrare pe palet

Dacă pachetul este vizibil deteriorat când îl primiți, recepționați-l cu „obiecții” și notați daunele în documentele de transport ale transportatorului. În mod ideal, întocmiți imediat un raport de daune la transportator și faceți fotografii ale ambalajului și ale produselor deteriorate. Raportați-ne imediat ambalajul sau produsele deteriorate și trimiteți-ne fotografiile. Dacă descoperiți daunele după ce despachetați produsele, trebuie să faceți fotografii ale produselor deteriorate și ale ambalajului și să ne raportați imediat daunele, astfel încât să avem posibilitatea de a reclama transportul și de a reclama daunele. Această reclamație trebuie făcută în termen de 7 zile lucrătoare de la livrarea produselor, așa că vă rugăm să verificați pachetul imediat după primire și să ne informați fără întârziere cu privire la daune.
 

Autor článku:

Iosif
Iosif Specialist relații clienți

Iosif nu este doar un specialist în relații clienți, ci și un entuziast al iluminatului modern cu LED. În articolele sale vă va prezenta metode de economisire a energiei electrice sau vă va oferi sfaturi despre cum să vă iluminați perfect casa și grădina

Aveți întrebări?

Iosif

Sunt aici să vă ajut să faceți alegerea perfectă.

0369 630 007(Lu-Vi 08:00-17:30)

Întrebați
 
                      

Copyright © 1994–2024 Donoci s.r.o. Toate drepturile rezervate. Informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal. i