Vă garantăm cele mai mici prețuri! Dacă găsești undeva un produs identic mai ieftin, noi îți vom oferi produsul la un preț si mai mic! MAI MULTE INFORMAȚII

Sunați-ne! 0369.630.007

Coşul meu 0 0,00 Lei Pentru a beneficia de transport gratuit mai trebuie sa cumperi in valoare de 9999,-Lei
0
Produse preferate:
0

Nu ai nimic la favorite.

Levý banner
Pravý banner
Meniu

Întrebări frecvente

Data: 17.3.2017

COMENZI
 
Pot să-mi ridic personal produsele la voi?
Nu, produsele se expediează doar prin curier.
Există posibilitatea de a vedea și cumpăra produsele direct în magazinul dumneavoastră?
Din păcate, suntem doar un depozit en-gros și prin urmare nu avem expuse niciunde corpurile de iluminat, acestea sunt împachetate în cutii.
Termenele de disponibilitate indicate la produse sunt exacte?
Termenele de livrare indicate sunt doar orientative. Depinde de posibilitățile individuale ale producătorilor. De obicei, produsul este disponibil în termenul indicat, dar în cazul apariției vreunei probleme cu livrarea produselor, clientul este informat imediat.
Se pot comanda și ulterior abajururi de sticlă eventual piese de schimb la corpurile de iluminat?
Majoritatea producătorilor de corpuri de iluminat oferă posibilitatea cumpărării unui abajur de sticlă de rezervă. Informații cu privire la disponibilitatea abajururilor de sticlă de rezervă, pieselor de schimb și despre prețurile acestora, le aflați la numerele de telefon de contact sau la adresa de email.
În cât timp este efectuată livrarea?
Din momentul predării produselor serviciului de curierat, clientului i se livrează produsele în 48 ore.
Pot să mai adaug ceva la comandă, dacă am finalizt-o deja?
Dacă comanda a fost finalizată, ne puteți contacta telefonic sau prin email și în cazul în care aceasta nu este încă expediată, noi vom adaugă produsul la comandă.
 
PRODUSE
 
Pot returna produsele dacă nu corespund?
Da, puteți returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la preluarea coletului. Însă produsele returnate nu pot fi deteriorate, folosite și trebuie să fie ambalate în ambalajul original. Pentru soluționarea rapidă a situatiei, folosiți formularul special.
Ce garanție se acordă la corpurile de iluminat?
La corpurile de iluminat se acordă o garanție de 3 ani, chiar dacă perioada standard de garanție este de 2 ani. Garanția se aplică la toate corpurile de iluminat, mai puțin la becuri.
Îmi puteți trimite catalogul tipărit și lista de prețuri a produselor dumneavoastră?
Toate produsele și prețurile actuale ale acestora sunt menționate pe pagina noastră de internet. În catalog este doar o treime a corpurilor de iluminat pe care le oferim.
Ce luminozitate au becurile economice față de becurile incandescente?
Luminozitatea becului economic este echivalentul a cinci becuri clasice. De exemplu: bec economic 10W = bec clasic 50W.
TRANSPORT

În ce mod este asigurat transportul?
Corpurile de iluminat le trimitem prin serviciul de curierat Fan Courier și Urgent Cargus.
Ce se întamplă dacă în momentul livrării nu sunt disponibil?
Curierul informează clientul în prealabil cu privire la livrarea coletului, iar dacă nici așa nu-l găsește, încearcă să livreze coletul în ziua următoare.
Se poate stabili în prealabil data/ora, la care vreau să-mi fie livrat coletul?
Da, ajunge sa menționați cerințele în câmpul de obs. din comandă, care ulterior vor fi predate curierului.
 
PLĂȚI
 
Ce modalități de plată pot folosi?
Produsele nu le trimitem doar cu ramburs, comenzile se pot achita și online cu cardul.
Cum sa procedez dacă nu reușesc să fac plata online cu cardul?
În acest caz este bine să ne contactați telefonic sau prin e-mail. Aşadar comanda se poate modifica cu mențiunea prin ramburs sau puteți achita produsele în avans prin transfer bancar.
 
RECLAMAȚIE
 
Unde pot raporta reclamația și unde pot afla situația reclamației mele?
Pentru soluționarea rapidă a reclamației vă recomandam să folosiți formularul de reclamație sau puteți raporta reclamația telefonic la numărul 0369 630 007, pe care îl găsiți la secțiunea contact, unde puteți pune întrebări despre situația reclamației dumneavoastră.
Ce trebuie să trimit odată cu produsul, dacă îl returnez pe motiv de reclamație?
La produsul reclamat trebuie atașată copia facturii + avizul de însoțire (din ce cauză reclamați corpul de iluminat)..
La preluarea coletului am constatat deteriorarea produselor, cum să procedez?
Imediat după deschiderea coletului deteriorat, trebuie anunțată paguba firmei de curierat. Toate instrucțiunile necesare pentru reclamația produsului deteriorat sunt menționate pe coletul livrat.
Cât durează soluționarea reclamației produsului?
Angajații noștri fac tot posibilul pentru ca reclamația să fie rezolvată în totalitate spre satisfacția clientului, într-un termen cât mai scurt. Pentru soluționarea reclamației legea oferă o perioadă de 15 de zile.
Care este taxa de transport?
Taxa de transport este în valoare de 16,90 lei. În cazul în care comanda este mai mare de 200 lei, transportul este gratuit.
Corpul de iluminat este suficient de bine ambalat în vederea transportului?
Corpurile de iluminat sunt ambalate și împachetate cu diferite umpluturi și carton astfel încât să nu se ajungă la deteriorarea acestora.
De ce unele corpuri de iluminat sunt marcate ca și bazar?
În produsele de bazar sunt incluse corpuri de iluminat complet funcționale, dar care pot avea mici vicii estetice. Uneori pot fi livrate fără cutia originală, iar unele corpuri de iluminat din bazar au fost deja expuse ca și mostre. 
 

Copyright © 1992 – 2018 SC DONOCI SRL