Levý banner
Pravý banner
MENIU
0 0 Lei
Cumpărați de încă 150 Lei și primiți transport gratuit.
Meniu

Întrebări frecvente

Despre cumpărături

Iosif


COMENZI
 
Pot să-mi ridic personal produsele la voi?
Nu, produsele se expediază doar prin curier.
Există posibilitatea de a vedea și cumpăra produsele direct în magazinul vostru?
Din păcate, suntem doar un depozit și prin urmare nu avem expuse niciunde corpurile de iluminat, acestea fiind gata împachetate în cutii.
Termenele de disponibilitate indicate pentru produse sunt exacte?
Termenele de livrare indicate sunt doar orientative și depind de posibilitățile individuale ale producătorilor. De regulă, produsele sunt disponibile în termenul indicat, însă, în cazul apariției vreunei probleme cu livrarea produselor, clientul este informat imediat.
Se pot comanda și ulterior piese de schimb la corpurile de iluminat?
Majoritatea producătorilor de corpuri de iluminat oferă posibilitatea cumpărării de piese de schimb. Informații cu privire la disponibilitatea pieselor de schimb și prețurile acestora se găsesc la numerele de telefon sau adresele de poștă electronică indicate.
În cât timp este efectuată livrarea?
Din momentul predării produselor serviciului de curierat, clientului i se livrează produsele în 48 de ore.
Pot să mai adaug un alt produs la comandă, dacă am plasat-o deja?
În situația în care comanda a fost finalizată, ne puteți contacta telefonic sau prin poștă electronică, iar în cazul în care aceasta nu a fost încă expediată, vom adăuga produsul dorit la comandă.
 
PRODUSE
 
Pot returna produsele dacă nu mi se potrivesc sau nu corespund cu descrierea?
Da, puteți returna produsele în termen de 30 de zile calendaristice de la preluarea coletului. Însă, produsele returnate nu pot fi deteriorate, folosite și trebuie să fie împachetate în ambalajul original alături de accesoriile aferente. Pentru soluționarea rapidă a returnării, folosiți formularul special.
Ce garanție se acordă la corpurile de iluminat?
La corpurile de iluminat se acordă o garanție de 3 ani, chiar dacă perioada standard de garanție este de 2 ani. Garanția se aplică la toate corpurile de iluminat, mai puțin la becuri.
Îmi puteți trimite catalogul tipărit și lista de prețuri a produselor?
Toate produsele și prețurile actuale ale acestora sunt menționate pe pagina noastră de internet. Doar o treime dintre corpurile de iluminat pe care le oferim apar în catalog.
Ce luminozitate au becurile economice față de becurile incandescente?
Luminozitatea unui bec economic este echivalentă cu cea a cinci becuri incandescente. De exemplu: bec economic de 10 W = bec incandescent de 50 W.

TRANSPORT

În ce mod este asigurat transportul?
Corpurile de iluminat sunt trimise prin serviciile de curierat Fan Courier, Urgent Cargus, GLS și Coletaria.
Ce se întâmplă dacă nu sunt disponibil în momentul livrării?
Curierul informează clientul în prealabil cu privire la livrarea coletului, iar dacă livrarea nu a avut loc în ziua respectivă, se va încerca livrarea coletului în ziua următoare.
Se poate stabili în prealabil data/ora la care vreau să-mi fie livrat coletul?
Da, este suficient să indicați aceste informații în câmpul de observații din comandă, care ulterior vor fi predate curierului.
 
PLĂȚI
 
Ce modalități de plată pot folosi?
Pe lângă ramburs, comenzile se pot achita și pe internet cu cardul.
Cum procedez dacă nu reușesc să fac plata pe internet cu cardul?
Vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin poștă electronică. Pe această cale putem modifica comanda pentru a indica opțiunea de plată prin ramburs sau mai aveți posibilitatea de a achita produsele în avans prin transfer bancar.
 
RECLAMAȚIE
 
Unde pot depune o reclamație și unde pot afla situația reclamației mele?
Pentru soluționarea rapidă a reclamației vă recomandam să folosiți formularul de reclamație sau puteți depune reclamația telefonic la numărul 0369 630 007. De asemenea, puteți suna la acest număr pentru a ne adresa întrebări cu privire la reclamația dumneavoastră.
Ce trebuie să trimit împreună cu produsul, în cazul în care îl returnez în baza unei reclamații?
Pentru produsul reclamat trebuie anexată copia facturii + avizul de însoțire (motivul reclamației pentru corpul de iluminat).
La preluarea coletului am constatat deteriorarea produselor. Cum procedez?
Firma de curierat trebuie informată despre pagubă, imediat după deschiderea coletului deteriorat. Toate instrucțiunile necesare pentru reclamarea produsului deteriorat sunt menționate pe coletul livrat.
Cât durează soluționarea reclamației produsului?
Angajații noștri fac tot posibilul pentru ca reclamația să fie rezolvată în totalitate spre satisfacția clientului, într-un termen cât mai scurt. Pentru soluționarea reclamației, legea oferă o perioadă de 15 zile.
Care este taxa de transport?
Taxa de transport este în valoare de 16,90 de lei. În cazul în care comanda este mai mare de 200 de lei, transportul este gratuit.
Corpul de iluminat este suficient de bine ambalat în vederea transportului?
Corpurile de iluminat sunt ambalate și împachetate cu diferite materiale de umplutură și cartoane astfel încât acestea să nu se deterioreze pe durata livrării.
De ce unele corpuri de iluminat sunt marcate ca produse folosite?
Produsele folosite sunt produse complet funcționale, dar care pot avea mici vicii estetice. Uneori pot fi livrate fără ambalajul original, alteori unele produse folosite au fost deja expuse ca mostre.

Autor článku:

Iosif
Iosif Specialist relații clienți

Iosif nu este doar un specialist în relații clienți, ci și un entuziast al iluminatului modern cu LED. În articolele sale vă va prezenta metode de economisire a energiei electrice sau vă va oferi sfaturi despre cum să vă iluminați perfect casa și grădina

Aveți întrebări?

Iosif

Sunt aici să vă ajut să faceți alegerea perfectă.

0369 630 007(Lu-Vi 08:00-17:30)

Întrebați
 
                      

Copyright © 1994–2024 Donoci s.r.o. Toate drepturile rezervate. Informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal. i