Livrare gratuită începând de la 150 de lei

60 de zile pentru retur

7 ani pe piața românească

+40 312 296 032

Scrieți-ne

Author photoIosif

Timpul de citire 5 min
Anunțuri și evenimente recente

Luminam.ro este al doilea cel mai mare vânzător virtual de corpuri de iluminat din Europa, iar drumul nostru spre a deveni lider european este însoțit obligatoriu de schimbări constante și inovații în domeniul logisticii. La urma urmei, viteza și fiabilitatea vin mână în mână cu satisfacția clienților noștri. Să aruncăm o privire asupra modului în care acest magazin virtual, care furnizează corpuri de iluminat în 25 de țări europene, face logistică.

Cum asigurăm livrarea rapidă și fiabilă a comenzilor

Luminam.ro aparține unor companii renumite din lumea comerțului electronic, care, în plus față de miile de recenzii pozitive de la clienți mulțumiți, dă dovadă de încredere prin includerea repetată a companiei în rândul liderilor globali digitali europeni.

Monitorizăm cu atenție dezvoltarea pieței și încercăm să reacționăm cu flexibilitate la nevoile sale și să contribuim imediat cu inovații. Numai în acest fel vom putea oferi servicii de top, vom putea livra produsele la timp și vom putea extinde gama de produse în funcție de cerințele clienților noștri.


Mai mult spațiu și automatizarea proceselor

Pentru a ține pasul cu cererea în creștere pentru produsele noastre, în ultimii ani am investit semnificativ în capacitățile noastre logistice și în sistemele avansate de gestionare a depozitelor.

În octombrie 2023, o hală de depozitare finalizată cu o suprafață de peste 9.000 de metri pătrați și o hală nouă cu 4.500 de paleți cu o înălțime de 19 m au oferit companiei o creștere substanțială în ceea ce privește spațiul de depozitare, permițându-ne să menținem stocuri mai mari și să răspundem mai rapid la cerere.

În plus, împreună cu o creștere a capacității de stocare, Luminam.ro a implementat și noul sistem mySTOCK® WMS (sistem de gestionare a depozitului) creat de societatea Kvados a.s., care pot optimiza procesele de depozitare cu ajutorul inteligenței artificiale și al învățării automate. Automatizarea va contribui la îmbunătățirea procesului de preluare a produselor și de pregătire a acestora pentru călătoria către client. Clienții se pot bucura astfel mai devreme de comenzile lor.


Spațiile nou construite (marcate cu roșu pe hartă) vor completa câteva dintre halele de depozitare originale ale fostului sit industrial, care găzduiește și departamentul de logistică și centrul pentru clienți. Centrul administrativ al companiei este situat împreună cu alte trei hale de depozitare în apropiere.



Optimizăm și accelerăm procesele

După o investiție masivă în 2023, în 2024 ne-am concentrat pe îmbunătățirea WMS, accelerarea întregului flux de comenzi și produse din stoc și perfecționarea proceselor logistice individuale. Ne-am concentrat pe depozit și transport și pe gestionarea reclamațiilor, astfel încât să putem îmbunătăți experiența și satisfacția clienților noștri.

În prezent, expediem în aceeași zi ordinele pe care le primim de la clienți, iar în cazul ordinelor plasate seara, le expediem în cursul zilei următoare. Când vine vorba de preluarea personală din punctul nostru de preluări, clientul poate ridica produsele în aproximativ 4 ore de la plasarea comenzii. Având în vedere că vindem în principal corpuri de iluminat care necesită manevrare și ambalare atentă, acesta este un timp foarte bun.


O călătorie în istoria Luminam.ro

Luminam.ro este pe piață de 25 de ani și, în acest timp, a reușit să devină al doilea jucător ca mărime de pe piața virtuală a corpurilor de iluminat. În prezent, acesta operează în 26 de țări europene.

În prezent, vindem peste 200 de mărci de produse de iluminat, avem 50.000 de tipuri de produse în oferta noastră, peste 2 milioane de bucăți pe stoc și am livrat peste 5 milioane de comenzi clienților noștri până în prezent.


Clienții sunt întotdeauna pe primul loc

Suntem conștienți de faptul că un client mulțumit va reveni, și de aceea depunem toate eforturile pentru a putea oferi un magazin virtual bine organizat, plin de inspirație, cumpărături confortabile, livrare rapidă și fiabilă, precum și posibilitatea de a depune reclamații cu ușurință. Nevoile și cerințele clienților continuă să crească, iar noi știm că putem influența pozitiv dezvoltarea ulterioară a companiei noastre investind în satisfacția lor. Acesta este motivul pentru care ne adaptăm constant gama la nevoile actuale ale clienților și căutăm noi modalități de a îmbunătăți întreg procesul, la care va contribui, fără îndoială, un depozit nou.

Autorul articolului:

Iosif
Iosif Specialist relații clienți

Iosif nu este doar un specialist în relații clienți, ci și un entuziast al iluminatului modern cu LED. În articolele sale vă va prezenta metode de economisire a energiei electrice sau vă va oferi sfaturi despre cum să vă iluminați perfect casa și grădina


Clasificarea cererii:
Subiect:
Text*
Prenume*
Nume*       
Telefon*
Poștă electronică
Anexă