Livrare gratuită începând de la 150 de lei

60 de zile pentru retur

7 ani pe piața românească

+40 312 296 032

Vară cu 10% reducere. Doar până duminică. Cod: TA166RO

CopiereCopiat


Cum procedez în cazul unei reclamații

Author photoIosif

Timpul de citire 3 min
Despre cumpărături

Daca ati primit un produs care deja nu a fost functional sau a incetat sa functioneze in timpul utilizarii, contactati-ne prin intermediul formularului de reclamatii.


Formularul de reclamații il puteți folosi dacă ați primit un produs care deja nu a fost funcțional sau a încetat sa funcționeze în timpul utilizării.
La produsele achiziționate prin intermediul unui magazin online, clientul (consumatorul) are dreptul la reclamație până la 2 ani. Pentru unele produse, această perioadă poate fi între 3-5 ani. Acest aspect este menționat la fiecare produs sau este stabilit în termeni și condiții. Defectele ce pot face obiectul unei reclamații le puteți afla în procedura de reclamații.
 
Cum sa procedez în cazul reclamării produselor:
  • Descărcați AICI formularul de reclamații. Printați și completați formularul. (Eventual completați-l și apoi printați-l).
  • Formularul printat și completat trebuie pus în coletul în care returnați produsele. 
  • Înainte de a trimite corpul de iluminat ca și reclamație, vă rugăm să ne contactați cu ajutorul formularului online pe site-ul nostru. Vă mulțumim.
  •  
  • Coletul trebuie trimis la adresa de reclamații prin Fan Courier sau Urgent Cargus (Packeta Romania s.r.l., ID 94232030, Strada Virginia Nr. 4, CTPark A1 Km13, 077096, Dragomirești-Deal, Ilfov): 062395, România). Adresa de retur nu acceptă panouri solare și mărfuri pe palet. Contactați asistența pentru clienți, care va rezolva returul prin colectarea returului. Vă rugăm sa nu trimiteți coletele cu ramburs!
  • Pentru a trimite expedierea, utilizați codul de retur 94520193 La orice punct de predare Packeta, raportați acest cod operatorului, care va imprima eticheta de expediere și va ridica coletul de la dumneavoastră.
 
Pentru orice întrebări legate de reclamație, vă rugăm sa folosiți formularul de reclamații. După transmiterea informației o să primiți un e-mail cu întrebarea/solicitarea dvs. În e-mail o să fie alocat și un număr pentru întrebarea dvs. (mai jos puteți vedea evidențiat cu roșu). Pentru o soluționare mai rapidă, vă rugăm să treceti oriunde în formularul de reclamație aceasta mențiune.
 
 
 

Autorul articolului:

Iosif
Iosif Specialist relații clienți

Iosif nu este doar un specialist în relații clienți, ci și un entuziast al iluminatului modern cu LED. În articolele sale vă va prezenta metode de economisire a energiei electrice sau vă va oferi sfaturi despre cum să vă iluminați perfect casa și grădina