Vă garantăm cele mai mici prețuri! Dacă găsești undeva un produs identic mai ieftin, noi îți vom oferi produsul la un preț si mai mic! MAI MULTE INFORMAȚII

Sunați-ne! 0369.630.007

Coşul meu 0 0,00 Lei Pentru a beneficia de transport gratuit mai trebuie sa cumperi in valoare de 9999,-Lei
0
Produse preferate:
0

Nu ai nimic la favorite.

Levý banner
Pravý banner
Meniu

Regulament reclamații

Data: 17.3.2017

Dorim să vă venim în ajutor în cazul în care produsul nu corespunde cerințelor dumneavoastră sau este deteriorat. De aceea am creat serviciul nostru de reclamații. Cum procedați în această situație?

Dispozitii generale

Regulamentul privind solutionarea reclamatiilor descrie colaborarea comerciala dintre cumparator si vanzator, exploatatorul magazinului online sau societatea  Donoci s.r.o. cu sediul Pražská 2532/4, 678 01 Blansko, CUI 47539569, CIF CZ47539569, care este inregistrata in Registrul Comertului.

Regulamentul de reclamații este un tip de document, care informează cumpărătorul despre condițiile, modul și posibilitățile de aplicare a reclamației la produsele defecte sau deteriorate. Drepturile și obligațiile părților contractante privind responsabilitatea vânzătorului cu privire la defecte, inclusiv răspunderea de garanție a vânzătorului, este guvernată de dispozițiile legale în vigoare (în special dispozițiile legale prevăzute în Legea nr.296/2004 privind Codul consumului, OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii și Legea nr.449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora).

Înainte de comandarea produselor, cumpărătorul are obligația să ia la cunoștință Termenii și condițiile și Regulamentul de reclamații. Prin comanda fermă, cumpărătorul confirmă că a luat la cunoștință acestea și că este de acord cu Regulamentul de reclamații și Termenii și condițiile.
 
Perioada și certificatul de garanție
Pentru fiecare produs vândut, vânzătorul emite un document, respectiv factura sau bon fiscal, care servește ca și certificat de garanție, prin urmare este eliberat cu toate datele necesare (denumire, preț, cantitate, etc) care servesc la soluționarea eventualei reclamații.

Dacă produsul nu este preluat personal, prin preluarea produsului se înțelege momentul în care transportatorul predă cumpărătorului produsul, atunci începe să curgă perioada de garanție.

Vânzătorul răspunde față de cumpărător de faptul că produsul vândut este conform contractului de vânzare-cumpărare și că nu prezintă defecte. Prin conformitatea cu contractul de vânzare-cumpărare, se înțelege faptul că obiectul vândut are calitatea și proprietățile utile solicitate prin contract, descrise de vânzător, producător sau de către reprezentantul acestora sau așteptate în baza reclamelor efectuate de către aceștia, eventual calitatea și proprietățile utile obișnuite la un asemenea obiect corespund cerințelor dispozițiilor legale, produsul este în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare și corespunde scopului de utilizare menționat de vânzător sau scopului de utilizare obișnuit.

În cazul în care la preluarea de către cumpărător, obiectul nu este conform contractului de vânzare-cumpărare (în continuare doar „contradicție cu contractul de vânzare-cumpărare“), cumpărătorul are dreptul fie la remedierea gratuită și fără întârziere a obiectului de către vânzător, în așa fel încât acesta să corespundă cu contractul de vânzare-cumpărare și aceasta, în funcție de solicitarea cumpărătorului, fie la schimbarea obiectului sau repararea acestuia. Dacă acest lucru nu este posibil, cumpărătorul poate solicita o reducere a prețului sau rezilierea contractului. Aceasta nu se aplică dacă cumpărătorul a avut cunoștință de contradicția cu contractul de vânzare-cumpărare înainte sau a produs această contradicție cu contractul de vânzare-cumpărare. Contradicția cu contractul de vânzare-cumpărare, care apare în termen de șase (6) luni de la preluarea obiectului, se va considera contradicție existentă în momentul preluării acestuia, dacă acest lucru nu contravine caracterului obiectului sau dacă nu se demonstrează contrariul.

Dacă nu este vorba de obiecte care se deteriorează repede sau de obiecte utilizate, vânzătorul răspunde de defectele care apar ca și contradicție cu contractul de vânzare-cumpărare după preluarea obiectului în perioada de garanție.

Drepturile cumpărătorului, care reies din responsabilitatea vânzătorului privind defectele, inclusiv responsabilitatea de garanție a vânzătorului, cumpărătorul le va valorifica la adresa sediului vânzătorului. Momentul valorificării dreptului la reclamație se consideră momentul în care vânzătorul a primit produsele reclamate de la cumpărător.

În continuare, garanția nu se aplică la deteriorările apărute (dacă o asemenea activitate nu este obișnuită și totodată nu este interzisă în instrucțiunile de utilizare):

a. deteriorarea mecanică a produsului;

b. utilizarea produsului în condiții necorespunzătoare de temperatură, nivelul de praf, umiditate, influențele chimice și mecanice ale mediului, stabilite de către vânzător sau producător;

c. instalarea, manipularea, folosirea neprofesională sau cu neglijență a produsului;

d. produsul a fost deteriorat prin solicitarea excesivă sau utilizarea neconformă cu condițiile menționate în documentație sau conform cu principiile generale;

e. efectuarea unei intervenții necalificate sau schimbarea parametrilor;

f. produsele reparate de client (vopsire, îndoire, etc.), dacă defectul a apărut ca urmare a acestor ajustări;

g. produsul a fost deteriorat de calamități sau prin forță majoră.
 
ATENȚIE: La becurile (sursele de iluminat) care sunt parte integrantă a corpului de iluminat achiziționat și care sunt gratuite, nu se acordă garanție, este vorba de un produs publicitar!
 
La corpurile de iluminat se acordă o garanție de 3 ani, chiar dacă perioada standard de garanție este de 2 ani. Garanția se aplică la toate corpurile de iluminat, mai puțin la becuri.
 
Produsele comercializate pe site-ul nostru de asemenea beneficiază de garanția legală de conformitate, care este de 24 de luni de la data cumpărării, pentru produsele de folosință îndelungată.
 
 
Procedura de reclamație

Dacă clientul dorește să reclame produsul achiziționat în cadrul magazinului online Luminam.ro, poate folosi FORMULARUL DE RECLAMAȚIE pentru o soluționare rapidă. Recomandăm atașarea unei fotografii în care să fie prezentat defectul produsului. În termen de două zile lucrătoare, clientul va fi contactat și i se vor comunica informații cu privire la procedura ulterioară a reclamației sau a reducerii, inclusiv adresa la care poate trimite produsele reclamate.
 
Clientul va fi contactat prin email sau la numărul de telefon, de către operatorul nostru, în cel mai scurt timp posibil (dar nu mai târziu de 2 zile lucrătoare).
Este recomandat ca produsele să fie trimise în ambalajul original sau care să corespundă ambalajelor de transport corespunzătoare, deoarece curierul nu răspunde de eventuala deteriorare mecanică a produsului înainte de primire.

În cazul unei reclamații justificate, clientul are dreptul la compensarea taxei poștale în cuantumul cel mai mic necesar în vederea unei livrări sigure (trebuie atasată dovada acestui transport).
 
În cazul unei reclamații nejustificate, cumpărătorul nu are dreptul la compensarea cheltuielilor legate de soluționarea reclamației și, totodată, nici furnizorul nu are dreptul la compensarea costurilor care i-au fost cauzate (dacă nu este vorba de o reclamație repetitivă fără motiv din partea consumatorului, din care se poate deduce abuzul drepturilor consumatorului).
 
Costul produselor se returnează în mod normal în contul bancar. În cazul în care clientul solicită returnarea banilor prin mandat poștal, i se va percepe o taxă de 9 RON.
 
Soluționarea reclamației

Furnizorul sau producătorul va evalua legitimitatea reclamației defectului produselor, după care va informa clientul telefonic sau prin e-mail cu privire la modul de soluționare a reclamației.
 
De asemenea ne puteți contacta la numărul de telefon: +40 369 630 007 și veți discuta cu Elias Iosif care o sa va ajute cu soluționarea situației dvs. 
 
Termenul de soluționare a reclamației este de cincisprezece (15) zile conform Legii nr. 449/2003. 

Copyright © 1992 – 2018 SC DONOCI SRL